Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, November 12, 2010

Kad Laporan Achap

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera

Hari isnin lepas hubby gi amik kad laporan anak aku yang sulung.. abg achap.. aku tak gi coz yang kecik takmo bangun tido.. "adik ngantukla mama!" tu la yang kuar dari mulut dia bila aku gerak awal pagi.. kalo takde yang berkenan kat hati dia, payah betul nak bangun.. berbalik citer abg achap nye laporan..sampai je kat umah, hubby terus bagi laporan abg achap.. siap backup abg achap lagi sebelum aku komplen ape2.. hurmmm ni mesti teruk ni aku teka lam hati.. mak aiii.. subjek penting2 sume B.. adehhh.. aku tengok pulak peratusan markah dia.. hurmm.. boleh tahan tinggi.. 72% .. nampaknye abg achap ni kene usaha lebih lagi.. aku tengok lak subjek agama .. dapat A.. alhamdulillah.. senyum kejap aku.. tapi tegur tetap tegur.. kene bebel la kejap kan kan.. tapi dalam waktu yang sama, aku bersyukur sangat sebab awal tahun aritu achap langsung tak pandai baca al-quran.. masih dengan iqra' dia.. tapi semalam bila aku suh dia baca al-quran.. sebab achap kata dia boleh baca.. tapi aku tak caye.. sebab tu aku nak test.. masyallah.. dia boleh baca lancar.. bergenang air mata aku.. syukur sangat,..

اذكر الله Pictures, Images and Photos

Ya Allah, Kau terangilah hati anak-anakku dalam mendalami ilmu dunia & akhirat.. Kau jadikanlah mereka anak-anak yang soleh & solehah, yang menjaga solat dan agamanya.. menjaga kebajikan kedua ibu bapanya.. menjaga kebajikan mereka yang memerlukan.. tidak sombong dan pandai menjaga diri.. Amin

2 comments:

Anip™ said...

huhu..kalau usaha lebih lagi mybe dia dpt buat yg terbaek..heheh

10 Fadhilat Coca Cola, Terbaek Dari Ladang !

atie aizam said...

@Anip betul tu.. salah mama dia gak sbb bagi perhatian secara serius last minit hikhik..

Iklan