Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, November 22, 2010

Saharina Tidak tuntut Hadiah Sampingan ke-2 Siri 2

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera

mouse biru untuk cabutan kedua



Alahai Pemenang Cabutan Hadiah Sampingan ke-2 Siri 2 iaitu SaharinaSaruddin tidak menuntut hadiahnya.. Maaf yer Rina.. masa tuntutan telah pun tamat pada masa n3 ini dipublishkan.. iaitu pada pukul 4.31 ptg.


9 comments:

Innanie | Ariffin said...

BG SAYA JE LAA~ HEHEHEH

Adyshariz said...

saya pun nk jugak..hehe

atie aizam said...

hikhik...

nurezzat said...

nak ! nak! ngeee~

nadiah said...

kalau ada cabutan lagi harap2 jd milik saya...

+dieabella+ said...

cabut lagi sekali...hehehe..n cmne nak tau kite terpilih dlm cabutan tuh??

Mama Zharfan said...

gimme gimme hehehe

kakyong said...

bila pula akan dibuat cabutan lagi... heheh.. ;)

atie aizam said...

cabutan lagi? bila2 masa je akan di buat..

macamana nak tau? kene selalu lah bertandang di sini.. paling senang masukkan blog atie ni dalam bloglist awak.. so nanti tau ler n3 terkini kan kan..

nantikan cabutan siri 3 pulak..

Iklan