Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, November 30, 2010

Penyertaan TAMAT


Alhamdulillah hari yang dinantikan muncul akhirnya.. sekejap jer dah sebulan yer.. Atie nak ucapkan ribuan terima kasih kepasa semua peserta yang sudi support Atie dalam memeriahkan GA ini.

Atie tak sangka 1st GA ini mendapat sambutan sebegini.. sehingga tamat tempoh penyertaan pukul 11.30 tadi seramai 215 orang peserta telah menyertai GA ni.. di luar dugaan pun.. atie ingat maybe dalam 100 orang jer..

Tujuan GA ni pun hanya sekadar untuk meramai kenalan dan saje suka2 buat teman2 lain terhibur.. meskipun ada yang kecewa sebab nama tak 'naik'.. tapi itu lah adat permainan kan..

So.. kita nantikan cabutan akhir nanti.. keje2 akhir dalam proses.. cabutan akhir ni atie buat secara manual.. so sekarang ni 'kami' dalam proses menggulung senarai 215 nama hehe.. nanti time lunch uols pergilah makan dulu.. jangan tunggu.. nanti lapar pulak.. lepas makan nanti baru atie umumkan ekk :)) ..

Semoga Bertuah semua! :)

8 comments:

eMMe said...

atie! saya! saya...hehehehe....
harap ade luck ye kowang....

atie aizam said...

heehehe!! moga bertuah! :)

Innanie | Ariffin said...

i hope i'm one of the winner

The Giveawaystuff said...

jenuh gak tu atie nak mengulung 215 kertas..hehehe

Ms sunsWeetz said...

harap2x Ms Sunsweetz pun mendapat tuah aminnn...hehe

SyUhAdA said...

wah..
rmainye yg join...

awin nurin said...

hahaha.....tahniah kepada pemenang....ehhehee.... awin tak la frust sgt sebab awin dh dapat satu....hehehe...thanks kak atie...

haszuraidah ishak said...

fuhh..cayalah akak..215 ramai tuu..tahniah..nak menggulung dah satu hal lagi..syabas saya ucapkan..

Iklan