Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, February 1, 2012

Bisnes Penjilid Buku


Alhamdulillah bertambah 1 lagi lubang rezeki yang diberikan oleh yang Esa.. baru2 ni kazen aku telah membuka peluang dan ruang untuk asben aku menjalankan perniagaan mengambil tempahan menjilid buku.. untuk permulaan dia bagi aku beberapa customer dia berurusan dengan asben aku.. kebanyakkan budak2 kolej area KL nih.. dan beberapa customer dikalangan kawan2 aku dari UTM.. semua diajarnya.. ke hulu ke hilir asben aku menghantar dan mengambil buku yang telah dijilid.. aku yang larat x larat ni pun teringin sangat nak tau selok belok bisnes ni.. nak tempah kat dia mak aii jauh tu.. buat habis duit minyak jer.. so dia suruh aku berurusan dengan kawan dia.. alhamdulillah kdg2 hari2 kami ke sana..

Buat permulaan aku hanya menerima tempahan thesis binding, comb binding dan printing sahaja... insyallah moga bisnes ini berkembang maju. amin. Urusan perniagaan ni akan didaftarkan dibawah pengurusan syarikat asben aku Mediwave Solution yang telah beroperasi sejak tahun 2009.

No comments:

Iklan