Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, February 13, 2012

Kain Baju Raya Anak-anak 2012


Alhamdulillah aku dah beli kain buat baju raya anak-anak aku.. Tahun ni aku pilih warna cokelat gelap untuk si abang ngan coklat tanah cerah untuk si adik... senang hati aku bila semua dah ada.. maklumlah nanti dalam bulan 6 aku dah xleh gi mana-mana.. tu yang siap2 beli tu.. anak-anak aku tak cerewet.. apa yang aku beli dorang ok jer.. cuma si abg jer nak sepasang lagi baju melayu warna hitam.. dia nak wat gi masjid.. dia kata baju melayu warna hitam ni smart.. aku dah beli sekali kain baju melayu warna hitam tu tadi..

Si abg suh pesan kat tok dia.. wat baju melayu yang macam biasa tu tau.. baju melayu cekak musang.. amboiiii bukan main lagi dia sekarang ni.. orang dah besar camtu lah.. dah pandai minta2.. jenuh la lepas ni nanti dia minta suh buatkan baju melayu lagi.. huhu..

Baju melayu anak ngan asben aku selama ni mak mertua aku yang jahitkan.. hurmm nak harap aku, alahai.. 3x raya pun bellum tentu siap ngee~ ape2 pun "terima kasih mak" sebab jahitkan baju budak2 ni.. :D

2 comments:

munna said...

mudah ye... dah prepare awal2 ....

Zie Noorzail said...

Hmmm... Baguih ni..persiapkan semo awal2 bajetpon tak lari!

Iklan