Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, January 31, 2012

Makan Malam Dengan Kak Anna

Alhamdulillah.. sukanya dapat jumpa kak anna.. dah dekat 13 tahun tak jumpa kak anna.. lama sungguh.. kak anna ni rakan sekelas masa aku belajar kat IKMSP tahun 1995-1996 dulu.. sekarang kak anna dah ada seorang cahayamata.. Anna NurNatasha.. sedap nama dia..

Sebenarnya semua ni tak di plan pun.. siang tadi kami berbalas sms.. tup tup kak anna kata dia nak jumpa malam ni boleh? uishhh.. boleh jer.. lepas solat maghrib kami jumpa kat stesen lrt sentul timur.. lepas tu aku terus bawak kak anna sekeluarga gi makan kat Restoran Hidayah.. kedai makan feberet anak2 aku.. nak masak sendiri untuk kak anna aku tak larat.. almaklumlah badan dah berat.. hihi..

So jom.. layan gambar yang sempat di snap..

sementara menanti makanan sampai.. bergambar dulu :)

bergambar dengan Anna NurNatasha 1 tahun 5 bulan

Insyallah umur panjang kita jumpa lagi.. nanti leh berkumpul ramai2 kan kan kan.. ajak zeck, chenas, man, akmar ngan lain2 sekali kan.. sure meriah gile..

2 comments:

munna said...

bila jumpa kawan2 lama mmg seronok kan....lagi2 mengimbas kenangan dulu...

atie aizam said...

@munna: betul tu munna.. berbelas tahun kami x jumpa.. mcm2 cerita keluar.. klau bermalam rasanya mau x tido masing2..

Iklan