Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, October 30, 2010

Senarai Nama 6 Yang Maut Kemalangan Genting Sempah


Berikut ialah senarai penumpang bas ekspres yang membawa ahli Belia 4B dari Kampung Siong, Baling, Kedah yang maut dalam kemalangan di Km 38 Genting Sempah dekat sini pada 7.05 malam.

Mereka yang maut dikenali sebagai:-
Mohamad Khairy Mohamad Mazuki, 14;
Mohd Amirul Muhamat Isa, 13;

Mohamad Firdaus Rosedi, 16;

Mohammad Yussof A. Akhit, 16;

Mohd Ridzuan Husin, 17;
Muhd Fahmi Abdul Mustaffa, 17.


Takziah diucapkan kepada keluarga mangsa dan moga mereka kuat menghadapi ujian Allah ini.. Marilah kita sedekahkan Alfatihah kepada semua mangsa yang terkorban.. al-fatihah.

Mereka yang dilaporkan kritikal dan dibawa ke Hospital Selayang ialah

Mohamad Fais Nasharuddin, 18
Ahmad Iswas Abd Halim, 15,

Yang berada di unit rawatan rapi (ICU) Hospital Selayang


Mohd Shamsuri, 15
Mohd Ajril Azizi Azhari, 15

Mohd Akram, 19,
Mohammad Hafifi Yahya, 19.

Mereka yang mendapatkan rawatan cedera ringan di hospital itu

Mohd Safuan Md Mokhtar, 20
Hafizudin Onan, 16
Muhamad Syakur Sulaiman, 19
Mohamad Nazren, 16

Faiz Syazwan Azlan, 18.

13 comments:

cacing said...

baru rancang nak g genting... terus tak jadi.... bahaya!

atie aizam said...

@cacing takut bila naik bukit atau turun bukit kat genting tu.. takut brek tetiba tak makan...

-ini diary saye- said...

orang kampung ku.. :( semoga ditempatkan dikalangan yang beriman...

Ummi Humaira said...

salam atie...

masyaAllah ngerinya musibah tu...

salam takziah buat semua ahli keluarga mangsa yg terlibat...

Al faatihah ,,,,,,,,, ameen , buat arwah2 . mudah2an bahagia di sana.

atie aizam said...

@-ids org2 kampung ku juga.. :(( kampung belah suami..


@Ummi
Waalaikumusalam ummi, lepas satu satu musibah ini terjadi.. takut rasanya :(
A-fatihah.

Arizakiah said...

Kenape kerap sangat kemalangan yang melibatkan bas sekarang ni???
Risau sungguh sebab akak pun selalu kemana-mana dengan bas ekspres.

abad said...

patut la ambulans byk smlm...ingt biasa jea xcden.....patut rasa kaki ni nk gerak lepak ke genting sempah smlm.....tapi xjadi....lepak kkat bentong jeaa......kesian kat budak2 yg meninggal tu...BUS punya angkara....semua fobia nak naik BUS

SYaMiLa said...

alfatihah buat keluarga arwah..

buat yg cedera...moga cepat sembuh..

sampai skrg fobia nak naik bas...huhuhu


New Entry "Kemalangan Ngeri…ramai penumpang terkorban…"

magnoliapert said...

Muda lagi mangsa2 kemalangan ni. Hmmm, dah ajal mereka.

Al-fatihah untuk mereka semua.

atie aizam said...

@Arizakiah
Saya pun risau kak.. saya selalu gak naik bas balik baling.. :(

atie aizam said...

@abad

@syamila

@magnoliapert

ajal maut semua ketentuan Tuhan.. berat mata memandang, sudah pasti berat lagi keluarga mangsa menghadapi semua ujian ini.. Alfatihah..... amin

Hezesuze said...

aduaaiii kemalangan membabitkan bas lagik....al fatihah buat mangsa yang terkorban...

Azham Vosovic said...

takziah kpd keluarga yg terlibat...
fobia terus, mak sy da x bg naik bus balik kg...dan sy penah duduk Baling gak...

Iklan