Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, October 13, 2010

Pampasan RM1000 untuk Waris Kemalangan 101010


1k jer? kalau ikutkan memangla nilai nyawa tak mampu digantikan dengan nilai duit tapi bagaimana dengan kesan kepada waris tersebut.. mungkinkah mangsa yang terkorban itu yang menanggung mereke sekeluarga, maka terputus sudah sumber rezeki secara tiba2..
Aku rasa ni duit sumbangan awal kot.. ntah la.. kdg2 suratkhabar ni jer yang lebih2.. walau bagaimana pun.. alfatihah untuk saudara islam yang terkorban.. alfatihah..

6 comments:

CiK QiQi said...

Btoi3 cik atie..duit xleh nk gnti ngn nyawa yg da ilang tu..tp malang ni xberbau...kalo berbau..lame da kite elak kn..hurm

atie said...

@Cik QiQi takut kalo leh bau.. hikhik

Zaer!! said...

Harap-harap sumbangan tu sampai bile2.al fatihah pada arwah.;-)

gdoupt_monster71 said...

mmg betul nyawa xleh diganti ngan $ tp bagi yg hidup(keluarga mangsa) dapat la kurangkan beban masa nak menguruskan mangsa

atie said...

@Zaer harap begitulah.. tapi tak mungkin kot sampai bila2..

atie said...

@gdoubt_monster71 atie pun setuju tu bro.. nak urusan kematian sekarang ni pun dah macam bisnes..

Iklan