Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, October 15, 2010

Bunuh Membunuh Bola Sepak Malaysia

Penyokong bola bergaduh, pukul memukul, sepak terajang, bunuh membunuh.. patut ke? tak boleh ke sabar sikit.. ni pantang dengar kata2 kesat dari penyokong pasukan lawan terus belasah.. saje cari peluang.. jiwa taman betul la.. tak boleh terusik!!! panas hati aku..







mamat ni bangga siot!!

tak kira lah dia pasukan mana.. kita rakyat Malaysia woi.. kasi sikit sentimen bangga rakyat Malaysia bila gi mana2 kejohanan.. sokong kawan2 kita.. panaaaaas!! aku bukan sokong kelantan & sokong selangor pun tidak.. tapi aku rakyat Malaysia doh!! aku sokong rakyat Malaysia!!

kredit to: Greencarpet

17 comments:

Farihah Ahmad said...

sooo uncivilized.

zuana's dear diary said...

nape teruk sgt diorang ni smp bunuh2.. sy sokong akak kiter kan 1 malaysia.. dh la skrg isu racism ni antara negeri pun nk gaduh2 haishh xpaham laa

De'din said...

Sukan bukan mcm tu !

Puteri Dyla Qistina said...

kesiannye.. :( perlu lebih didikan agama untuk kurangkan rasa cepat marah..

Innanie | Ariffin said...

sebab tu laaa bola sepak Malaysia tak kemana!!!! terlalu assabiah dan tak bleh terima kenyataan. suka tunjuk hebat, pdahal sama je semua.... malu laa sket beb~

yastro said...

extreme tul diaorg nih...gilerr ahhh.

Norziea AfiQah said...

Astaghfirullah'alazim... hmmm

-ini diary saye- said...

memalukan... geram tengok rakyat malaysia yang perangai macam ni..sokong farihah.. ish tak paham nana..

atie said...

@Farihah Ahmad mmg so so so!!

atie said...

@zuana's dear diary akak pun tak faham.. :( semangat sukan zero!

atie said...

@De'din dorang tak tau tu agaknye din :)

atie said...

@Puteri Dyla Qistina kesian kan.. amarah yang melampau.. no! no! no!

atie said...

Innanie Ariffin kata lecturer saya.. 10 tahun lagi pun bola kita tetap macam tu..

atie said...

@yastro sgt extreme.. semangat bola takde..

atie said...

@Norziea Afiqah :( terukkan..

atie said...

@nana kerana sekumpulan mereka yang extreme, habis semua penyokong terbabit sama..

Dhiaqiud said...

x perlu la smpai bunuh-membunuh..so yg masih idup ni renung2 kan..bl dh mati hanya amalan yg dibawa...

Iklan