Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, October 15, 2010

Kerana Ini Kukorbankan Masa & Tenaga

14 Oktober 2010 akhirnya hari itu sampai jua..

Semasa sesi pendaftaran..


peserta tekun mendengar syarahan..


peserta dari Jabatan Kimia Malaysia.. sporting beb!!

aktiviti LDK .. peserta tengah sibuk mereka cipta ruang masing2 :)



dannn...
nak perkenalkan barisan presenter yang cemerlang mempresentkan modul masing2..


Cik Liza : Pengacara Majlis


Cik Anna: Presenter pertama

Puan Fuzah : Presenter kedua


dan yang ni.. presenter ke3 Puan Atie .. hikhik aku ler tu

sebab tu lah aku terlalu bizi 2 minggu kebelakangan ni..
kami lah organizer, kami lah presenter dan
kamilah yang menyediakan bahan2 modul dan sebagainya..
walaupun penat tapi akhirnya kami berjaya melalui saat-saat ini dengan sangat baik..
terima kasih kepada peserta..
terima kasih kepada rakan2 organizer..
terima kasih kepada penasihat kami Encik Hussein Mahmood

dan
maaf pada rakan-rakan blogger yang sudi singgah ke sini tapi aku tak sempat kunjungi kalian semua.. takpe.. nanti aku datang k.. sayang korang!!

2 comments:

mar said...

cayalah!! kak tie n d geng..

atie said...

@mar hikhik!! tq mar

Iklan