Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, October 20, 2010

Mula terasa..

Sick Pictures, Images and Photos

badan dah panas..
kepala dari semalam dah berpusing2
ubat dah makan..
nak bw pun tak larat..
asik nak tidur jer..
tapi takleh lena..
heroin kecik tu ade aje permintaan dia..
kalo tak layan, dia asik berkicau jer kat tinge ni..
kalo abg dia balik dari sekolah kot baru leh tido lena kejap..
abg dia rajin la layan adik dia berkicau..
sama2 berkicau..
lantak lah..
asalkan bukan berkicau kat tinge aku sudah hehe..

4 comments:

rynas said...

take care yer

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mkn jeubat...dan zzzzzzzzz yang berkicau biarkan saja,merdu kan?hehehe

atie said...

@rynas tq :) alhamdulillah dah kembali 90@% sihat..

atie said...

@Lydia Miza .. yang berkicau tetap berkicau takleh nak watpe lagi hehe.. lepas makan ubat mmg tak dgr ape dah :)

Iklan