Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, October 28, 2010

Yang Di Nanti

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera

coming soon Pictures, Images and Photos
yang ditunggu2 akan tiba..
mungkin esok paling tidak lusa
ia pasti muncul.. apakah dia?

setelah sekian purnama aku menanti
kerana salah membajet hari
ku bersyukur pada Ilahi
dengan limpahan diberi rezeki
dengan itu aku suka berkongsi
barang sedikit mahupun seinci
yang penting ikhlasnya dihati
aku pasti boleh sabar menanti
untuk satu dua hari lagi

alhamdulillah..
puji dan syukur pada Ilahi
menadah tangan dipagi hari
aku ingin mengundur diri
cukup di sini aku berkongsi
bila ia sampai di sisi
akan ku bisik sekali lagi
berkongsi cerita apa yang ku nanti
memperlihatkan apa yang ku perolehi

psst: ting tong sudah hehe!!

1 comment:

n4dh!3r4 said...

wahh kak atie bermadah sakan noo.. haha

Iklan