Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, January 16, 2011

Terima kasih atas doa dan nasihat kalian

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 blogger yang sudi memberi nasihat dan kata semangat pada aku dalam menghadapi situasi yang agak sukar bagi aku untuk beberapa minggu yang lepas.. sebenarnya dorongan dan nasihat kalian benar2 memberi makna buat aku.. dan alhamdulillah aku sudah beransur sihat dan masih berehat di rumah.. semoga persahabatan ini berpanjangan hendakNya.. Amin.

Wahai teman2 ku..

@Hezesuze,
@ASSOYFINGER67,
@putERi-kAtEk,
@munna,
@kakyatie,
@Arizakiah,
@MemHalid,
@PuaN su Su,
@misyamissyou,
@Azham Vosovic,
@yastro,
@kakyong,
@eMMe,
@BUNGA,
@SYaMiLa,
@The Lekat Lekit Story,
@deeya shouranlee,
@The Sharkox,
@khairunnisa,
@caliph shuriken,
@sab,
@Kerudung Ungu,
@Jieda,
@Riha NCL,
@Novelgurl,
@Izan Ishak,
@GreenAppleku,
@-GC-,
@LehaMY,
@Cik Ila,
@Rosmah,
@Cik QiQi,
@shark,
@Cik Shinju,
@Nurul Syuhadah,
@alya,
@kakchik/ella
dan semua sahabat blogger yang lainnya..
terima kasih yer.. saya sangat menghargainya..

17 comments:

ASSOYFINGER67 said...

harap kao sabar dan terima ia sebagai ujian....aku tau kao kuat....:)

atie aizam said...

@assoyfinger67: tkasih bro.. alhamdulillah dah semakin kuat..

LehaMY said...

Alhamdulillah kak atie okay dah. Bersabar dengan sesuatu ujian tu , akan mendapat hikmahnya . InsyaAllah ,AMin :D

putERi-kAtEk said...

hehehe...sama2....
chayok2!!!!

yastro said...

1.Think positive
2. Think positive...
3. Think positive...Insyaallah bolehhh!!!




p/s: mak saya pun baru kluar wad..skg ni kene cucuk tiap2 malam...:(

sop said...

semoga tabah melalui ujian dan moga cepat sembuh

~hAKim ZaiLAn~ said...

sabar dan tabah ye.. :)

eMMe said...

sume sayang sis atie....

munna said...

sama2 atie.. harini ari ate..manatau esok lusa hari munna dan yg lain pulak...

misyamissyou said...

alhamdulillah akak dh okay..lain hari nnt sy pulak yg perlukan nasihat akak :)

atie aizam said...

terima kasih semua.. SAYANG UOLS SEMUA SEIKHLASNYE..

shark said...

semoga terus kuat semngat kak atie :)

MeMHalid said...

mari kita sama berusaha..huhuhuhu...

Arizakiah said...

Apalah gunanya sahabat kalau tak dapat saling berpesan-pesan, ingat mengingatkan, doa mendoakan....

Semoga atie di bawah lindunganNya....

atie aizam said...

love uols semua.. sangat terharu.. sgt gembira punye teman2 begini.. Semoga kalian semua juga dikurniakan kesihatan yang baik dan ceria dalam menjalankan tanggungjawab yang ada..amin.

caliph shuriken said...

smoga semangat kak atie trus kuat, gambatte ^^

BUNGA said...

Alhamdulillah.. mudah2an kak atie makin kuat dan bersemangat. InsyaAllah :)

Iklan