Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, January 9, 2011

Layannn..

Ntah kenapa lagu ni aku layan berkali2 waktu ni... jom layan sama..

Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Shahir AF8

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan

4 comments:

putERi-kAtEk said...

kak atie minat shahir la tu.....hahahaha......

mzhany said...

layannn jugak...hany kan selalu sebut nama sahir...without h selepas s tuh...hoho kekdg pelik, tp mcm sedap lak...hehehe selalu la tersebut mcm tu

atie aizam said...

@putERi-kAtEk: takde maknenye hihihi..

atie aizam said...

@mzhany: sama arr.. ari2 sebut air kuikuikui..

Iklan