Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, January 18, 2011

Tergamaknye Ibu..

Mula-mula ibu suruh abg rogol dia..
Kemudian ibu suruh layan org2 yang ibu berhutang tu..
dan akhirnya dia terjemak dalam dunia pelacuran..

Tak tahu nak kata apa.. semoga ibu muda ini tidak mengulangi perbuatannya dan bertaubat lah.. dan tidak menjadikan perbuatan ibunya sebagai contoh pada masa akan datang..

Astagfirullah hal a’zim wa atu bu ilaih
Maksudnya: Aku mohon keampunan Allah dan aku bertaubat kepadaNya.

12 comments:

Izan Ishak said...

nauzubillah...apalah nak jadi kan. doakan moga dia bertaubat nasuha...

erinn kechiik said...

dah bace semalam..

ibu ap kan yg cm tu..

Nurul Asyikin Mustafa said...

kesian betol...ada ker mak camni..mana kasih sayang dan pengobanan yg telah dilakukan semasa mengandung dan melahirkan....na'uzubillah...

kakyong said...

semoga ibu muda ni berubah lah kan.. sebabnya dia dah diselamatkan oleh JKM.. sepatutnya sebaik keluor dr tggungan JKM dia pun bukan budak lagi... kenapa nak salahkan lagi org tua, walhal dia dah boleh pk baik buruk...

yastro said...

Hmmm...x tau apa lg nak ckp dahh...macam2 leh jadi hidup zaman sekarang nih....:(

misyamissyou said...

mak ape mcm ni..gile..

ASSOYFINGER67 said...

Kao pun satu atie..dah sakit tu jangan baca berita macam nie...relax dulu..baca humor comic..huhu...aku baca pun bengang nie...apapun kita tak boleh menahan kejadian2 akhir zaman nie...fikirkanlah...ia akan terus terjadi!

Hezesuze said...

aduaaii masih lagik ke terdapat ibu2 camgitu zaman ni huh!!

Arizakiah said...

Anak-anak adalah milik Allah. Kita hanyalah perantara untuk mereka melihat dunia. Apa yang ibu tu nak jawab di depan Allah nanti bila ditanya tentang amanahNya itu....
Nauzubillah.....

atie aizam said...

Tu lah kan semua.. mcm2 hal yang kdg2 kita rasa tak boleh terima dek akal waras nih hah..


bro assoy: hahaha.. jgn ler mare.. bosan arr.. tapi alhamdulillah dah beransur sihat :).. tengs bro! :p

Syed Hilmi Syed Yahya said...

seorg ibu yg x memikirkan mase dapan anak2...

ASaDa RyutaRo said...

humai.. dahsyat mak dia. sebab hutang anak digadai..

Iklan