Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 1, 2010

Marah Ko Jer Ko Tau!!

Salam,

Aku tau ko tengah tensi skrg ni..
mcm2 ada kat otak ko ni..
serabut giler!!

streesss Pictures, Images and Photos

oh perempuan..
kenapa bila saat itu tiba
ko tak keruan
semua orang ko nak marah
kenapa ko tak kawal marah ko tu..
arghhhhhhhhhhhh... !!!!!

rukia icon. Pictures, Images and Photos

marah ko jer ko tau!
aku tau ko tak selesa
aku tau!!
ko sabar lah..
aku harap org sekeliling ko mengerti..
kalo dorang tak paham2 gak..
aku tau ko nak ckp apa..
"ada aku kisah!!!!!"

8 comments:

FloEllen said...

hehhehe...atie..sapa yang marah2 ni..
senyum2 selalu...yehaaa!!!!

atie said...

ellen.. biasa la.. moody 2,3 hari dlm sebulan hikhik..

Shiela Latif said...

huhu...ingatkan apalah tadi.. :)

Pieka Pieka said...

heheh~ sapa tak paham~ kena pahamkan jugak ni~ sbulan skalik~ apa salahnya kan~ huahua~ walau paerpun~ HAPPY SLALUUU... ^^

atie said...

@Sheila Latif hehe.. sengal betul aku 2,3 hari ni..

@Pieka Pieka hikhik.. apa salahnye kan

bdk johor said...

aiseh..ingat ape lar td. wa gerun tengok lu hantuk2 kn kepala kat komputer tu. hehehe

Dc said...

bad mood ker ne..sabo2 bulan ramadhan ne:p hehehe

Eka Yucika said...

Senyum =)

Hope cik atie cun hepi2 selalu :D

Salam 10 Ramadhan terakhir...jom rebut peluang :D

Iklan