Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, September 20, 2010

Rombongan Pengantin Part1

Salam,

Setelah 4 hari aku kat tganu, hari ni aku dah seamat sampai kat umahku.. dan ari ni gak barulah aku berpeluang nak jenguk kawan2 kat belog dorang.. rindu pulak nak berBW walaupun pada dasarnye kemalasan masih menghantui aku hikhik!! mode raye masih menebal tuh.. Alhamdulillah aku sampai KL kol 12.00 malam lebih kurang smlm..

So untuk kenangan aku untuk masa akan datang, aku nak coretkan semua kenangan yang mana aku masih ingat la kat belog aku nih tentang perjlanan aku ke Trengganu..

Part 1
15hb Sept 2010

Kami gerak kol 7.00 pagi dari umah mak.. tapi dalam 5 minit perjalanan kami berpatah balik sebab aku tertinggal lapik dulang hantaran nanti hikhik.. jenuh aku selongkar lapik dulang tu, akhirnya ketemu jugak.. perjalanan diteruskan tapi sekali lagi kami berpatah balik sebab aku tertinggal handphone.. adoiii!!! pelupanye!! masa aku nak amik handphone tu aku ternampaaakk.. hah!!! handbeg aku! handbeg aku pun tertinggal ko.. nasib baik aku patah balik.. kalo tak, tak berIC ler aku kat Tganu nanti.. nasib husben aku tak bebel2.. kali ni perjalanan diteruskan tanpa berpatah balik.. aku berkumpul dengan adik2 aku kat Stesen Minyak BHP lepas pada Plaza Tol Gombak.. menikmati hidangan roti canai dan nasi lemak ngan teh tarik kat situ...

Hampir kol 9 pagi baru kami gerak semula ke destinasi tujuan utama - Dungun Terengganu.. kami sempat menikmati makan tengahari kat Kafe Kak Teh, Cukai.. boleh tahan masakan dia.. cuma sambal yang disediakan tu jer lain sikit.. manis hikhik!! Alhamdulillah kol 2 petang kami dah sampai Dungun.. kami terus ke Kuala Dungun sebab dorang sewa homestay kat situ.. wahhh best tu.. lalu tepi laut tu!! jakun toi hikhik!!!

Sampai depan homestay tu.. tergamam sebab macam umah kampung.. cantik & besar! nanti Part2 aku citer pasal homestay pulak ekk..



Adoiii gambar2 laen takleh nak upload pulak sbb portable hardisk ada problem.. nanti aku upload k.. daa..

No comments:

Iklan