Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, September 2, 2010

Header Baru oleh ANISHAWAY

Salam,

Aku happy sangat!! Debaran aku menunggu header baru telah pun berakhir.. Alhamdulillah.. lihat lah dunia.. header baru aku.. aku suke sangat!! suke! suke! suke!

Ucapan TERIMA KASIH tak terhingga kat tuanpunye belog kat bawah ni.. ANISHAWAY
terima kasih sebab buatkan header yang cantik dan kreatif cam kat atas tu..


Tengoklah header ni.. matahari terbenam pelan2.. nak lagi clear gi la tongkat dagu kat depan header aku kat atas tu hikhik.. tkasih yer anish!



Thump up kat anish!!!

10 comments:

Zaer!! said...

Wahhh!! header baru! nice woo!!

Mommy Pinky said...

wah, first time tgk header gerak2 gini..2 thumbs up :))

Mar said...

comel header 2,..

atie said...

@Zaer pandainye adik zaer wat header.. :))

@Mommy Pinky, @Mar kalau takde anishaway yang tolong, ntah ler.. tahun depan pun belum tentu siap ekekeke..

ASSOYFINGER67 said...

kalau kao tak beritau..tak perasan aku...huhu

sop said...

nice header :)

bdk johor said...

memang nmpak menarik. pe2 hal tahniah!!

FloEllen said...

wah..cantik header...hehhee

ASaDa RyutaRo said...

peh... super cool la header.. cam best je ada header leh gerak2 ubah2..

atie said...

@Bro Assoy.. sbb tu la bagitau.. atleast dpt promote bakat anishaway sekali :)

@sop, @bdk johor, @FloEllen, @Asada Ryutaro tkasih ekk.. sumer tu atas usaha blogger anishaway.. tkasih semua.. tkasih anishaway.. :)

Iklan