Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, September 12, 2010

Datuk Sosilawati DiBunuh & DiBakar ?!

Salam,

Berita terkini mengenai Datuk Sosilawati Lawiya amat mengejutkan ramai pihak.. termasuk aku.. walaupun pada mulanya ramai sudah membuat pelbagai spekulasi apa yang telah berlaku ke atas beliau dan 3 orang lagi mangsa..

Menurut utusan, kesemua mangsa telah diBUNUH dan diBAKAR!! dan abu mayat mereka telah dibuang ke laut di Pantai Morib.. betapa kejamnya mereka yang melakukan perbuatan tersebut.. takziah untuk keluarga2 mangsa dan aku harap mereka semua tabah menghadapi ujian yang besar ini..



kredit to: utusan online

10 comments:

accurate.knowledge.shack said...

kenapa ekk orang suka membunuh... sian dia kan... tu nak kira cam mana tu ekk.. ajal dah sampai??

atie said...

tak mampu nak kata apa.. :( sedih dengan kejadian yang berlaku..

cikbihah_trendyshawl said...

Kesian..
npe lah baru nak ada lagi hartawan dr owg melayu mcm2 lah jdnye.. doakan dia selamat.. Amin..

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

takziah tuk kluarga mangsa yang terlibat. huhu. dunia semakn kejam~ nmpak sudah nyawa tu tak bernilai langsung di mata2 orang yang tak bersyukur~

aisyahHumaira said...

salam...

memang sedih dgn kejadian yg berlaku..takziah bt keluarga mangsa..nipisnya iman manusia skrg kan?

atie said...

@cikbihah mungkin cikbihah dah dengar berita terkini tentang tragedi ni.. bersama2 lah kita sedekahkan alfatihah kepada mangsa2 yang terlibat..

@Hali3isa takziah buat keluarga mangsa.. alfatihah.

hafidzah hafidz said...

tak patut betul..sedeh bila dengar berita datuk sosilawati mati dibunuh..kejam btol..

Black_roses92 said...

macam2 kes.. pakcik sy kata, cara pembunuhan yang kejam.. hurmm..manusia akhir zaman..

atie said...

@hafidzah hafidz mmg pembunuhan yg sgt kejam !! :(

@black_roses92 betul tu.. dah la di pukul, dibunuh pulak tu.. pastu dibakar.. ngeri memikirkannye :(

al-fatihah buat semua mangsa..

ayin~weeweet said...

kesimpulannya; hidup kat dunia ni kene bersederhana kalau x smua org nak buat musuh

Iklan