Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 15, 2010

Sertai Konvoi Pengantin

Salam,

Pagi ni dalam kol 8.00 pagi insyallah kami sekeluarga bersama adik2 beradik aku akan berkonvoi ke Dungun, Terengganu.. esok lak insyallah makcik pakcik ku menyusul konvoi 3 buah kereta lagi.. tujuannya sama.. nak meraikan dan meramaikan rombongan pengantin lelaki a.k.a adik lelaki aku yang bertunang 3 bulan lepas.. doakan kami selamat sampai dan selamat pulang yer..

macam nak gi sebulan hikhik!!

sempat lagi gi sopping kat sogo tadi..

Nanti aku update cerita kat sane ek.. nampaknye aku tak dapat kot nak online 3 hari ni.. tapi tengoklah.. kot2 aku jumpa cc kat sane ke hikhik.. atau mungkin homestay aku tu ada sediakan wifi ke kan kan.. so dtg2 lah belog aku ni bila aku takde pun ekk.. nanti aku terjah belog korang membalas budi korang hikhik..

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin

7 comments:

Anip™ said...

selamat ari rye..hahha

GRuNGe said...

Konvoi pengantin + konvoi raya. Pergh, sure meriah sakan.

bdk johor said...

ok.. selamat pergi dan selamat kembali ye.

Rina (◕‿◕)✿ said...

ingankan die yg jd pngantin hehe

Puteri Dyla Qistina said...

salam aidilfitri maaf zahir batin :)

amira said...

sakan no... haha.. macam dia je pengantinnya

atie said...

hehehe.. tengs sume coz sudi singgah.. alhamdulillah dah kembali dah.. :)

Iklan