Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, September 27, 2010

Award dari Wanzie REALWANDA

Salam

Agak lewat aku wat posting tentang award ni.. maaf yer..
Award ni Wanzie yang bagi..
terima kasih yer wanzie..


5 PERKARA YANG DISUKAI TENTANG SI PEMBERI AWARD

> sebelum ni selalu tengok wanzie dtg belog jer.. jarang sembang2.. tapi sejak 2 menjak ni wanzie rajin menegur.. dan sesekali berbalas sembang..
> peramah
> rajin singgah belog aku dan rakan2 lain
> alamak.. tak cukup 5 arr mungkin sebab masih baru kenal.. nanti lepas ni lebih dari 5 boleh bagi hikhik..

UCAPAN KEPADA SI PEMBERI AWARD

Terima kasih yer wanzie sebab sudi bagi award ni.. semoga wanzie sihat & ceria2 selalu k

TAG ORANG YANG BLOG NYA SELALU KETAGIH NAK LAWAT: 5 ORANG


Betul kata wanzie.. bab ni payah sikit sebab semua belog atie teringin nak pegi..
takpe lah.. tetap kene tag gak kan.. mereka yang atie pilih ialah:

kelima > Qies (sebab suka tgok pic obersea dia)

5 comments:

diriku said...

tahniah =]

Wanzie said...

semoga pemberian tag ini ianya dapat lagi meneruskan persahabatan di alam maya ini.... terima kasih sudi menerima.... good luck

atie said...

@diriku terima kasih :)


@Wanzie tkasih gak sbb sudi memberi.. :)

Kuman Chaos said...

award..award.. besat kalau dapat award nih... "Lihatlah dunia!!"
kuman "cincin dijari .." Entry

Puteri Dyla Qistina said...

Awk tahniah dapat award ! ^_^

Iklan