Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 8, 2010

Cat Rumah Raya 2010

Salam,

Mood raya makin terserlah.. aku dah start mengecat umah (dah terlewat sebenarnye hikhik).. mengemas.. memunggah.. dan membuang benda2 yang dah tak pakai.. tapi jangan la pulak korang ingat aku nak gantikan dengan yang baru.. takde maknenye..

Tahun lepas aku tak cat umah pun.. sebab cat dinding masih ok.. tahun ni jer.. itu pun sebab banyak kawasan dinding anak aku wat mural.. suka hati dia jer nak conteng sane sini.. harap lepasni mira dah tak conteng2 dah wall aku ni..

Penat ooo cat umah.. aku wat sorang jer.. hukhuk..

sebelum

selepas

cat yang aku guna bukan lah cat mahal.. bukan yang berjenama kaw2 tu.. ni jenama biasa jer.. KCC Paint Korevon Silk
Col: S0530 -Y20R
Harga: RM...... / 5liter
Jimat giler ko guna cat ni.. utk size ruang 20 x 12ft hanya guna tak sampai setengah tong.. kalau cat biasa, sah2 1 1/2 tong aku guna..
so kalo nak tau lebih lanjut pasal cat ni korang leh terus gi www.kccpaint.com.my

ok! Selamat Mengecat pada yang sedang mengecat! hehehe..

5 comments:

Lizzie Yasmin said...

cantik jgk warna tue, nmpak klasik.. + lmpu oren +perabut ala2 gold.. hehehe.. msti meletup

Gee said...

suka cat baru ne...kuning lmbut kan..

Nurul Syuhadah said...

waduh3..beraya ngan uma br nmpk...heee..pasni msti mls nk kua uma sbb uma dah diberi nafas baru..yihaaaa

FloEllen said...

wah .rumah atie trus menyerlah ngan cat tu...tak caya tgk sendiri..hehehe

Anip™ said...

wah..cantik uma..chat baru..hehe

Iklan