Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, December 31, 2006

Sayonara 2006.. Selamat Datang 2007

Alhamdulillah hari ni merupakan hari terakhir dalam kelendar 2006 & hari ni jugak merupakan Hari Raya AidilAdha. Siang tadi aku ngan adik2 pompuan aku bergotong royong menyediakan masakan untuk Hari raya ni. Kami masak rendang daging, sup tulang, ketupat pulut dan nasi impit. Mayb esok aku akan wat kuah lodeh sbb leh makan ngan nasi impit..


Malam raya ni termenung aku sekejap memikirkan apakah yang dah aku buat dan yang belum aku buat dan yang sepatutnya aku buat dalam tahun 2006 ni.... banyak, banyak sekali yang aku belum buat dan yang sepatutnya aku buat. Dan sebenarnya banyak yang dah aku bazirkan.. tapi aku percaya tahun 2007 bakal memberi aku satu pembaharuan dan keyakinan untuk perbetulkan apa yang tak betul dalam kehidupan ini. Ishhh.. fenin lak aku baca balik ayat aku nih hehehe.. tapi aku mmg serius dengan apa yang aku cakapkan tadi. Mudah2an apa yang aku impikan menjadi kenyataan. InsyaAllah akan aku usahakan.

2006 aku mengisi masa ku dengan bekerja. Dan penghujung tahun 2006 ni jugak aku dikurniakan berita yang amat aku tunggu tunggu. Aku disahkan mengandung setelah bertahun aku menanti kehadiran cahayamata ke 2 ni. Alhamdulilah moga aku dan kandungan ku sentiasa sihat dan dilindungi oleh Allah SWT. Amin.

Esok 2007 menjelma, dengan penuh pengharapan moga hidup kami diberkati olehNya selamanya.

No comments:

Iklan