Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, December 26, 2006

Alahaiiii..!!

Waduhh!! husben aku kene balik kg mlm nih..uwaaa nak itut tapi.. aku tak larat la pulak.. asik berjalan jerk keje nye, utara selatan ni utara balik..ishh jenuh aku. Karang ader yg terberanak kat highway. Husben aku balik naik bas jerk cam aritu. Pi JB aritu jerk naik keter sbb takde keter nunggu kat saner hehehe..

Esok ader acara penyerahan kunci umah kat baling. Jgn dorang suh aku dok saner sudah. Tak sanggup den. Dok seminggu leh la. Kalo sebulan haru biru jadinye aku. Tapi cantik gak umah tu, leh tahan besonye.



Tapi yang bestnye umah ni, tepi & blakang umah ader pokok buahan: durian, manggis (ader ke), rambutan & lain2. Kalo musim petik jerk huwahuwahuwahuwa.. uwaaaaaaa!! aku nak makan buah jerk. Aku takmo dok situ. Biar arr mak ngan abah dok sinun, dekat sket ngan umah adik abah (sebelah umah jer) & sedara2 lain. Aku lagi suke abah dok situ, cuaca sejuk jerk (malam jer la) hehehe.. bleh yer abah :P

1 comment:

atie said...
This comment has been removed by the author.

Iklan