Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, December 27, 2006

Treatment

Petang tadi aku gi Lot 10 naik Lrt pastu naik monorel lak. Aku gi Yun Nam tempat nak perlebatkan rambut kepala tu. Aku dapat offer free 1 treatment, sbb tu aku gagahkan diri aku jugak nak pi situ. Aku ajak adik aku temankan. Lupa lak aku nak bagitau dia yg treatment tu ambik masa 2 jam..huwahuwahuwa..so mencebik la dia hehehe. Complete Treatment tu mahal jugak, 20 sessi RM4000 wow!! maner nak cekau duit weh. Aku bagi la mcm2 alasan kat advisor tu. Dia nak gak suh aku letak deposit RM500. Jenuh aku berdolak dalih. Tapi aku ader gak pasang niat nak wat treatment tu nanti..kalau ada duit ar. Tapi Yun Nam ade gak bekalkan aku botol kecik syampoo, conditioner ngan tonic. Ok aper kan hehehe.. Bau ginseng rambut aku nih..

Malam aku tunaikan janji aku kat achap nak pi makan KFC.. pecah rahsia kalo husben aku baca huwahuwahuwa... Pastu aku pi wat cermin spek, sbb nanti kalo class dah start tak sanggup aku nak pakai contac lens nih ngadap lecturer n papan putih. Wat yg murah2 jerk.

Arghhhh..!! lenguh lak pinggang aku ri nih..k lah, nak rehat dulu.. Salam

No comments:

Iklan