Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, December 14, 2006

Kejutan Lagi!!

Aku dikejutkan lagi dengan satu berita mengenai penyambungan pengajian aku nanti. Aku call UTMKL untuk mendapatkan kepastian bila agaknye aku kene daftarkan diri untuk study tu. Sebab sebelum ni aku ada trime surat tawaran dari UTM tapi.. takde tarikh daftarnye. Yang diberi: slip untuk bayaran (kutip duit dorang tak lupa),ngan pelekat keter & beberapa borang yang perlu diisi. So aku diberitahu yang aku perlu mendaftarkan diri pada hari Sabtu ini bersamaan dengan 16/12/06 di SKUDAI, JOHOR.Haaaah!!! Kat JOHOR? masakla aku. Aku baru je balik dari kg. Macam mana ni? Aku cuba call campus kl, manalah tau kot-kot aku leh dapat daftarkan kat sini jer. Jawapan yang aku terima pun sama. Argggghhhhhhh!! tensi nye aku!. Aku bincangkan hal ni dengan husben aku. Husben aku releks jer, dia try call 2,3 orang utk dapatkan tempat penginapan kat sinun. Ishh..mcm dia lak excited. Dah 2,3 jam aku masih dok terpikir2 mengenai pendaftaran tu. Kalau ikutkan hati nak je aku kensel je sambung study tu. Tapi aku kene pikirkan masa depan aku ngan family aku. Ishhh.. Ya Tuhanku! Berikanlah hambaMu ini petunjuk dan hidayahMu, untuk hambamu ini tenang membuat pilihan yang terbaik untuk keluargaku. Amin.

Skrg ni pukul 4.25 pagi, aku tengah mkn nasi ngan asam pedas ikan pari..fuhh!! sedapnye, mana datangnya asam pedas ni pun aku tak tau. Siap ada desert pengat pisang lagi..kedua2 tu feberet aku tu..Maybe from my mother house, import meng'import ni biasa hehehe export je kureng.. Makin membesarlah aku pass bersalin nanti.Eeee..risau aku, baru je nak maintain body ekekekeke..

No comments:

Iklan