Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, December 2, 2006

Air Mata Ku Mengalir

Biasanye aku call achap malam, tapi hari ni aku rindu sgt kat dia lagi pun pada masa tu tv3 tengah tayang citer Gransazer kesukaan dia. Aku nak suh dia bukak arr cenel tu kat sane. Sebaik je aku call, aku diberitahu achap tengah nangis tapi dia sambut jugak call aku ni cuma dia tak brape nak cakap. Aku tau dia lagi sayu bila dengar sore aku. Bila aku tanyer kenapa lagi dia nangis. Pelan2 air mata aku ngalir tapi aku tahan dari esakan. Karang bertambah sedih lak dia. Achap ni mmg berjiwa sentimental walaupun baru berumur 6 tahun. Jiwa dia jiwa penyayang. Dia sikit pun tak mengadu kat aku apa yang terjadi sebenar. Aku dapat tau pun dari Tok Wan Teh yang bersuara dari belakang sambil memujuk cucu dia. Rupanya dia menangis sebab adik Arif ketuk kepala dia dgn pistol mainan kat dahi. Sakit la tu. Adik Arif tu kira adik sepupu dia lah. Alaa adik Arif tu baru umo brape tahun...achap ni..Aku takleh nak cakap sgt sbb aku pun turut sedih. Kalau ikut hati nak jer aku balik sane secepat mungkin. Tapi aku tau, kejap je tu tambahan Tok Wan & family kat sane sayang kat dia so aku cuba tenang kan diri. Dalam sejam pastu aku yang sebenarnya masih tak tenang call balik achap. Kali ni baru lah aku lege bile dengar sore dia riang balik. Almaklumlah budak2.

1 comment:

Ibah Nursyams said...

huhuhu..cian dia achap bucuk..bucuk..hehe

Iklan