Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, December 18, 2006

I'm Back..

Arghhh..!! penat dok lam keter masih terasa pagi ni. Kematu rasa nye punggung nih. Mana taknye semalam before balik kl kami ikut Pakcik & family ronda2 JB dulu. Makna nya dari kul 11pg aku dok lam keter sampailah kul 9 mlm sampai KL. Turun pun kejap2 jer. Ondaway balik kat area Pasir Gudang, Johor Bahru sampai la kat Simpang Renggam hujan mak aiii.. lebat giler! Kami singgah sat kat Machap. Makan pau & mee goreng then teruskan perjalanan. Sekali lagi kami singgah makan kat A&W Hentian Jejantas Ayer Keroh, Melaka. Aku kan tak tahan lapau.


Semalam sempat gaklah kami singgah ke Danga Bay tu pun dalan hujan gerimis. Pastu kami menyusuri jalan sepanjang Pantai Lido. Kami siap ada pemandu pelancong lagik hehehe si Aina. Tq Maksu Aina. Pastu kami terus ke Jusco Tebrau. Pakcik kata JJ ni hypermarket yang terbesar kat Asia Tenggara. Excited gak nak nengok besonye tu.. ermm mmg beso pun. Tak larat aku nak merayap kat dalam tu. Pastu kami pi jamu selera kat Giant lak. Aku makan bubur nasi jerk.

Kul 4.00 ptg baru kami bertolak balik KL. Sampai umah dah malam kul 9.00. Pastu ape lagi..on aircorn, tepuk2 bantal..trus zzzzz. Letih sgt aku rase..

No comments:

Iklan