Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, December 6, 2006

Kenangan Terindah




Pagi ni saje aku belek gambar2 yang ada lam pc nih, aku teralit dengan beberapa kenangan bila nengok gambar ni. Ni gambar semasa aku di Perth, Australia tahun lepas. Aku ke sana bersama rombongan student kolej aku study. Ramai gak.. macam2 kerenah, dah la tu aku ketuanye, tensi aku dibuatnye. Bila agaknye aku berpeluang ke sana lagi. Di sana aku satu apartmen dengan adik2 tersayang antaranye; ina, amna, ikin, thamil dan sorang junior aku (lupa lak nama dia).

Kami kat sane masak sendiri, almaklumla yang pegi sume student so budget tu takde la mewah mana..cukup2 makan je. Lagi pun tukaran duit sane kecik sgt. Masa tu kalau $1 = RM3.. kalau tukar RM1000 tu tak terasa langsung bawak duit banyak. Tukar pun dapatla dalam $300+ jer..

Makanan n minuman kat sane.. aduhai mahalnye. Bayangkan la satu hari tu aku makan mee kari rege $9 .. cuba u ols kire baper regenye mee kari tu kat mesia nih.. hehe.. aku ni takde la kesah sgt tapi aku kan makan ngan adik2 aku so.. aku kene la sian gak kat depa sbb makan budget so untuk itu aku pun masak la ape2 yang patut untuk kesemua 28 org yang pegi tu.Lagi pun kitaorang ada bawak sardin n mcm2 lagi makanan lam tin utk di masak kat sinun. Sedap tak sedap tu blakang citer..dah lapar sume licin.

Rindunyeeee... bukan setakat rindu nak pi sane tapi rindu sgt2 kat adik2 aku tu.. ina, am, ikin, sus, shah, miza, lin, fozol, amer, sharil n sume2 la yang aku rapat. Kalau free meh la calling2 kakt.. miss u ols a lot!

No comments:

Iklan