Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, December 6, 2006

Alhamdulillah..

Dalam bulan Dec ni aku rasa hepi sgt coz terima 2,3 berita yang menghepikan aku. Antaranye: Aku dah ditawarkan sambung belajo kat UTM campus kl dalam jurusan HR mayb start awal january, kedua: aku nak balik kg jemput anak aku balik hehehe dan ketiga: semalam aku dapat surat temuduga gomen.. walaupun baru panggil temuduga tapi aku seronok sgt. Harap2 aku berjaya dalam temuduga ni dan diterima bekerja. Aku belajo pun partime je..weekend. so harap2 aku tak hadapi masalah sgt. penat tu aku rasa mmgla penat gile tapi aku kene kuatkan semangat.. aku kene gak tingkatkan ekonomi kuarga aku yang tak menentu ni..bantu husben aku insyaAllah. Moga hasrat dan harapan aku direstui dan ditunaikan oleh Allah SWT..

No comments:

Iklan