Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, November 30, 2006

Meronda

Sapalah dok ketuk pintu umah aku pagi2 nih (sebenarnye dah kul 11pg) hehehe.. nak tak nak aku pun bangun dari katil..jenguk kat pintu sapa kah gerangan..hmm org jual perabot rupanya..adesss..kacau jer org baru nak lena balik nih. Tapi takde la aku sound apa2 yang menyakitkan perasaan dia.. dia tanyer aku jawab, dia tanyer aku jawab sampailah dia takde soklan dah hihihihi..

Pagi tadi pas sarapan aku dah pesan kat husben, kul 1 tepon tolong gerak aku sbb aku kene pi Pertama Complex kul 2 ptg. Aku dengan kompidennye pun lena lah balik.. aku terjaga kul 2 ptg.. alamak!! aku terustepon husben aku (saje je).. dia terkejut sbb aku kol n dia baru teringat pesanan aku pagi tadi..tapi aku dah agak dah dia mesti lupe nye sbb aku selalu pesan kat dia & selalu jugaklah dia lupa nak kejutkan aku. Lam kul 2.45 ptg baru aku kuar umah menghala ke rumah mak aku sbb nak pi Pertama tu ngan mak aku n adik aku si aye..bukan nye nak pi shopping tapi nak pi SURUHANJAYA SUMPAH kat tingkat 4 bangunan Pertama tu. Dalam sebuk sain menyain dokumen pinjaman MARA aye, sempat lak uncle tu menyembang..ader ke dia kata aku ngan mak aku ni adik beradik..tua sgt ke aku (aku kata lam hati) atau mak aku tu nampak lebih muda hehehe tu aku tak kisah tapi kalau kemungkinan pandangan mata dia yang no satu tu yang aku tak lalu tu.

Bab SURUHANJAYA SUMPAH dah setlle, aye terus balik BMI, aku ngan mak aku pi Mara sat nak ambik baju raya yang aku tempah dulu..ermm tak siap jugak..adess la.. tapi tak kisahla sbb aku pun mana leh pakai ekekeke dah buncit. Pas tu kitaorang pi makan kat Sogo tingkat 6. Aku makan Nasi Ayam & mak aku makan mee bandung tapi selera aku takde cuma perut aku lapar sgt.. aku jamah sikit je nasi tu. Ondaway turun ikut eskeleter aku singgah kat part barang dapo..aku beli thermos rege RM38 tapi pas discoun jadi RM18. Aku pun tak perasan rege tu, tapi tu tak bermakna aku perlu beli barang lain gak (sebenarnye pujuk hati jgn beli lagi) hehehe.Then kitaorang pun terus balik umah naik taksi.Dalam pada masa tu aku sambil2 melayan sms dari adik aku si farah yang dok meluahkan kegusaran dia nak bertukar sekolah.

Malam aku lepak je baring2 n nengok tv..dan yang paling penting calling2 achap. Masa aku call dia dok kat umah Tok Su sedara pulak hehehe. aku dah kata dia mmg suka merayap mcm aku gak. Miss him very much..

No comments:

Iklan