Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, July 20, 2012

Rindu Pengumuman Puasa Pak Engku

Aku tunggu saat itu tadi.. macam setiap tahun dari aku kecik lagi.. kalau miss macam rugi jer rasanya terlepas tengok pengumuman puasa tu.. tapi.. bila tengok orang lain yang umumkan.. alaaaa... nak Pak Engku.. aku sebenarnya terlupa.. sejak tahun lepas tak silap aku, Pak Engku dah tak duduk kat kerusi tu lagi.. ni nak dgr pengumuman ke nak tengok Pak Engku ni hihi.. nak 2-2 sekali.. kenapa aku rasa cam 'hilang sesuatu' ek? hurmm mungkin sebab aku membesar dgn mendengar suara pengumuman puasa dan raya oleh Pak Engku agaknya.. suara Pak Engku serak2 basah.. aku rindukan suara Pak Engku.. Pak Engku Ibrahim dah bersara.. yang tadi tu Datuk Syed Danial.. boleh tahan.. tapi Pak Engku lagi best..

Pengumuman Puasa oleh Pak Engku
 


 

2 comments:

~emi~ said...

uwuwuuuu...da beberapa tahun x dgr pengumuman puasa..sbb duduk asrama...no television :(

eMMe said...

Selamat Berpuasa sis!

Iklan