Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, July 28, 2012

Kasui Untuk Bonda Tersayang

Dah berhari bonda nak makan kueh kasui.. aritu bonda ku suh adik aku buatkan untuknya tapi adik aku lately ni agak sibuk (buat2 sibuk jer tu ngee~) tak sempat dia nak buat kasui untuk bonda.. tapi untuk tak menghampakan bonda, adik aku beli jer 3,4 ketul aritu.. beli dengan buat tetap tak sama rasanye kan..kalau buat biasanya kita buat dengan penuh kasih sayang kan kan kan hehe.. so bonda.. harap bonda dah jamah kasui masa berbuka tadi yer.. sedapkan bonda ngee~


5 comments:

mama sara nur said...

salam ramadhan Atie
alhamdulillah untung bonda dpt makan kasiu anak tersayang
kasui feberet akak jg ni tp sayangnya puasa kali x berkesempatan nk godek2 di dapur lg

gadisworld said...

Sedapnya kuih ni,tp chik as x pandai wat..mkn jer tahu.he..he.kirim salam ngan mak yer..

rynas said...

sedapnya kuih nie...favourite nie...hehhehe

Nor Suhaiza said...

ingtkan ada resepi..baru nak copy..hik3...

AJIB said...

adoi sedapnye kuih tu,ramai yg gemar kn kn termasuk saya gak hehe

Iklan