Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, July 27, 2012

Ijazah Palsu


Menurut sebuah akhbar ni, orang kenamaan termasuk Tan Sri, Datuk dan ahli politik adalah antara yang membeli ijazah palsu daripada sebuah syarikat yang didedahkan oleh akhbar ini baru-baru ini.

Siasatan polis mendapati kebanyakan yang memiliki ijazah menggunakan nama universiti palsu luar negara itu memegang jawatan penting dalam organisasi tertentu.

So.. apa nasib mereka yang telah memiliki Ijazah palsu tu.. ??? berani ke dorang dedahkan sape2 empunya ijazah palsu tu? hehe.. macam tak jer kan.. Malaysia Boleh! 

5 comments:

Rai said...

sattuuuu mareshia..

jengjengjeng..takkan dia berani nak bgtau siapa kott...hahaha...

Alin Marlini said...

Baru mlm td tgk berita kak atie...malas belajar..kot

atie aizam said...

@Rai: hehe.. jengjengjeng

atie aizam said...

@Alin Marlini: tu ar.. janji ada duit kan.. hurmm kuasa duit dasat skrg ni..

caliph shuriken said...

stkat kuar berita jaa ni, xde diorg nk dedahkan nama2 org kenamaan tu...

Iklan