Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, July 23, 2012

Menu Sahur Hari ke-3

Alhamdulillah dah masuk hari ke 3 kita berpuasa yer.. kejap jer kan.. tup tap tup tap nanti dah nak dekat raya dah.. hurmm.. so apa menu sahur uols pagi ni? akunye menu simple jer...

Hari ni nak bangunkan anak2 lewat sikit bersahur sebab nanti takleh tidur balik sebab sekolah.. so masa yang ada ni sempat aku snap gambar n edit n tempek kat sini.. leh uols jamu mata hehe.. 

Sotong Mix Kentang Goreng Kunyit

Telur Rebus Goreng Masak Sos

jom sahur :)..

14 comments:

trah zain said...

wau.. jeles nye, sy mkn roti n air susu je..huhu.. sedih nye idup cmni :(

haz said...

wah.. mknan itu sgt menggiurkan~~ >.<

Mrs Lya said...

sedapnya. Anak2 saya tak pandai makan lauk canggih2 mcm ni. Nanti tak luak. Saya masak ayam masak lemak aje dengan telur dadar.

Saya dan suami cukup bersahur dengan kurma dan Nesvita. Jaga badan.

atie aizam said...

@trah zain: uish jgnlah sedih.. ok ape roti ngan susu.. leh jaga badan..

atie aizam said...

@haz: hihi.. utk anak2 :)

atie aizam said...

@Mrs Lya: oklah kalau anak2 Lya leh mkn masak lemak time sahur.. anak2 sya lak goreng2 jer.. yg kering2 jer leh telan..

Wah.. jaga badan.. bagus lah.. sya x tahan kalau x makan nasi hihi..

.: iEyLa :. said...

erk alamak...
tertengok pagi2 plak..
terliur la plak kak..hiks..

Mila Ahmad said...

mengiurkan sungguh..

gadisworld said...

wuit..sedapnyaaa..nyum..nyum..

DEL said...

wah sedapnya lauk sahur... agak2 berbuka lagi hebat ni...

putryteya said...

waaa .. sedapnyee sotong pulakk .. adehh ..

Rinna said...

Wahh sedapnyaa Atie.. :)

Nor Suhaiza said...

alamak..terliur lak tgok sotong tu...
hik3...

Cendol said...

cissssssssssss jgn tunjuk mknan!! lapo ni!!mkn org kang baru tau!! haha

Iklan