Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 31, 2012

Hampir 13 Tahun Menanti Karipap

Lama tu...
dan akhirnya semalam, hajat asben aku telah aku tunaikan..
dah hampir 13 tahun asben aku suh aku buatkan karipap untuk dia..
selalu gak lah asben aku perli..
dia kata aku tak reti buat karipap nih..
aku bukan tak reti cuma maleh nak tunjuk skill hehe..
semalam dah terbukti kan..
anak2 kata.."mama, kita makan separuh, separuh lagi kita jual ar.. sedap ni.. "
kembang kempis pipi gebu aku dok sengih2..
asben aku terkezut gak, aku siap leh klim tepi karipap lagi huhu..

"bang.. ni skill dari zaman budak2 dulu tau" hehe

 yang penting klim tu hehe..

yummy!! terbaik wok!

2 comments:

idizz89 said...

sy ska kripap yg nk hangit tue.. sdap.. hehe :P

atie aizam said...

@idizz89: hehe.. tu mmg sedap yg garing2 tu.. :p

Iklan