Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, March 26, 2012

Shopping @ Sogo Mac 2012

Dah berbulan tak ke Sogo.. tapi petang semalam, demi menunaikan hajat bonda nak pi beli handbag ngan beberapa lagi barang lain, aku yang sememangnya tak larat ni gagahkan juga diri ke sana.. macam biasa dah pasti encik asben ada bersama.. mulanya ingatkan encik asben ada urusan lain, just hantar kami saje alih2 encik asben pi masuk parking keter.. sukanye aku.. semenjak dua menjak kurang berdaya ni, aku akan menjadi lebih kuat kalau encik asben ada di sisi menemani ke mana saje aku pergi.. tq yer dear :)

Walaupun semangat aku nak ke Sogo tu kuat, akhirnya baru beberapa minit berjalan, aku tewas.. aku kepenatan, aku rasa nak pitam dek sinaran lampu kuning dalam Sogo tu.. cepat2 aku ke Food Court tingkat 6 berehat.. sementara tu bonda dan adik aku sue meneruskan aktiviti dorang membeli dan membayar :).. encik asben pun turut terjebak shopping sama.. hihi

Lepas minum, bonda ngan adik aku terus ke floor lain bagi mencari barang yang dihajati.. aku ngan asben pula ke ground floor mengintai2 handbag pada mulanya..

"bang, belikan handbag boleh?" soalan cepumas keluar dari mulut aku.. :p
tapi takde respond.. hurmm..

"nak yang mana? cepat pilih!" .. ada suara menjawab ler.. suke suke suke!!! apa lagi, aktiviti mengintai segera bertukar menjadi aktiviti membelek dan memilih.. dan akhirnya aku memilih bag tangan yang sedang2 harganya hihi..

"tq dear!!" ;)

Walaupun aku agak kepenatan tapi rasa berbaloi pulak gi shopping tadi sebab dapat sesuatu.. :))

ni jer hasil tangkapan aku ngan asben kat Sogo :)


kasut baru encik asben.. 


beg baru aku :)

8 comments:

Izwa Kamaruddin said...

oh sogo sebelah ku jek..tapi tetap malas nk pegi..hehehee...

atieaizam said...

@Mrs Eady: tu biasa.. sbb dekat sgt, kita x heran kan.. sama cam sya gak.. dulu masa eye on malaysia ada kat ttwangsa, sebab dekat ngan rumah.. x heran pun.. tapi bila dah jauh baru rasa nak pegi kikiki..

Akak Kembang said...

hehehehe..saya keje sebelah sogo jek..sampai naik muak nak singgah...heheheheh..

atieaizam said...

@Alin Marlini: jgn muak.. nanti tiba2 terpaksa pindah tempat kerja, baru rindu gile hihi...

siti aida said...

wahhh bestnye dapat beg baru. cantik cantik. minat lak tengok. heee :)

caliph shuriken said...

rindu plak bila tgk beg plastik sogo tu, hukk...

atieaizam said...

@siti aida: mmg best hihi.. byk lagi yg cantik2 kat sana tapi harga pun cantik jugak lah ngee~

atieaizam said...

@caliph shuriken: nanti kalau cuti or free leh lah jln2 kat sogo.. hilangkan rindu beg plastik tu hihi..

Iklan