Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, March 20, 2012

Shaklee Trial Pack dah sampai..

Semenjak dua menjak ni pinggul aku rasa sakit selalu terutama masa nak baring.. sakit gile.. nak pusing2 toksah citer lah.. kadang2 amik masa sampai 20 minit bangun duduk, bangun duduk baru boleh baring.. aku citer kat kawan2 aku.. dorang kata kekurangan kalsium tu.. tu pasal lah aku cari supplimen kalsium untuk mengurangkan rasa sakit bila nak baring & bangun dari tidur..

Aku pilih Shaklee sebab sebelum ni ramai kawan2 cerita tentang Shaklee ni.. Shaklee baguslah.. Shaklee itulah Shaklee inilah,, tu yang cuba tu.. harap2nya Shaklee tak mengecewakan :D


Vitamin: 1 tab lepas makan pagi,
Ostematrix: 4 tab sebelum tidur..
aku just usaha dan moga usaha aku diberkati Allah SWT

3 comments:

Rai said...

jangan lupa bersenam..memang supplement penting..tapi bersenam sebenarnya bantu utk kurangkan sakit jugak..

saya selalu lenguh kaki..makan supplement biasanya ok..tapi ada jugak yg intense dan ambik masa utk baik..so saya amalkan buat senaman regangkan otot..so far alhamdulillah berkesan..

semoga cepat sembuh..

aisya zaida said...

Mcmna nk order tu. Sy pun teringin nk try jgk

atie aizam said...

@Rai: tq atas advise yg diberikan.. betul tu, senaman banyak bantu badan kita menjadi lebih sihat..

Iklan