Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, March 18, 2012

Cup Cake Coklat With Coklat Ganache

Tadaaa... semalam lepas siap masak, kononnya nak terus tidur tapi malangnya pikiran aku dok asik teringat kek jer.. adehhh.. tidur pun tak lena.. pagi ni aku bangun terus double boil kan coklat yang ada.. apa lagi, kerja2 menopping pun dijalankan ler.. ini lah hasilnya.. ok tak?


tengoklah coklatnye.. aduhaiiii..


ni aku pack kan untuk adik ipar aku wat makan dalam perjalanan..


huhu.. aku tak boleh makan kek2 ni hari ni sebab.. sebabbbbb.. esok aku kena wat BSP uwaaaaa!!!! kalau gula aku naik, tak pasal2 kena cucuk insulin nanti.. control, control!! atie, control diet ok!!

6 comments:

caliph shuriken said...

cantik berkilat kaler coklat tu, hikk...

Belalang hijau Perisik said...

wow! serius terliur tengok nih... pos laju seketoi dua boleh x? hehehe

mama sara nur said...

assalam
salam singgah nak kenal2 he he
cup cake yg comel yummy limpahan coklat tu wat tergoda...
sedap nih kalu ada memang habis kena ngap..

atie aizam said...

@mama sara nur: salam kenal juga.. ingat cupcake ingat coklat leleh hihi..

atie aizam said...

@Belalang hijau Perisik: kalo pos laju habis ler melempah keluar coklat cupcake tu hihi..

atie aizam said...

@caliph shuriken: tu la pasal.. shining..

Iklan