Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, May 27, 2011

Segmen Bloglist AbgTeror : Tanah Tumpah Darahku

Wahhh.. bagus jugak idea abgteror wat bloglist ikut negeri nih.. aku setuju 100% dengan matlamat bloglist tu diadakan.. memang betul, kdg2 kita tak tau blogger2 yang dekat dengan kita.. pernah jugak aku terpikir dulu.. sape lah blogger2 yang ada kat KL nih hehe.. mana lah tau.. kita2 (blogger KL) leh wat bowling event ke kan kan.. meramaikan kenalan x salahkan.. so untuk menyertai segmen abgteror ni, aku perlu menjawab 4 soalan..

1. Dimana anda dilahirkan?
Oh.. saya dilahirkan di Hospital Besar, Kuala Lumpur (skrg nama HKL) :-)

2. Dimana anda dibesarkan?
Saya membesar di Sentul, Kuala Lumpur.. anak jati Sentul nih ngeh3x..

3. Negeri pilihan anda untuk dimasukkan ke dalam senarai bloglist abgteror.
Sudah tentu KUALA LUMPUR..

4. Ceritakan sedikit mengapa anda memilih negeri tersebut.
Saya pilih KUALA LUMPUR sebab..

"Kuala Lumpur TANAH TUMPAH DARAHKU.. dilahirkan, dibesarkan, bersekolah, bekerja, kahwin, melahirkan, membesarkan.. semuanya berlaku di KUALA LUMPUR. Alhamdulillah."

No comments:

Iklan