Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, May 30, 2011

Jawatan Kosong Kerajaan DIMANSUHKAN !!

Wahai kawan2 yang baru mohon SPA atau mana2 jawatan berkanun dengan ini percayalah bahawasanya Jawatan Kosong Kerajaan & Badan Berkanun DIMANSUHKAN.. x percaya? pi lah tanya kakak2, abg2, makcik or pakcik yang keje gomen.. insyallah depa boleh terangkan dengan sejelasnya perkara di atas.. huhuhu skema nye ayat hahahaha!!! masih tak percaya???!! aku tau korang mesti kecewakan.. meh baca SURAT PEKELILING Edaran Bil. 7/2011.."PEMBEKUAN PENGAMBILAN/PENGISIAN JAWATAN DAN PEMANSUHAN JAWATAN KOSONG DI SEMUA KEMENTERIAN....

klik gambar untuk lebih jelas

Tapi jangan risau.. ianya dimansuhkan sehingga 31 Ogos 2011.. so lepas tarikh tu, x taulah apa pulak yang akan berlaku huhuu.. pada sape2 yang menanti hari interbiu, jangan panik.. surat panggilan interbiu itu sah.. pergilah interbiu dengan tenang k.. so untuk lebih detail.. Klik aje di SINI..

3 comments:

najihah sahami said...

betul2 ni sis?aiyaaaaaaaaa.

atie aizam said...

@najihah sahami: betul jihah.. lpas 31 ogos x tau la pulak apa yg akan berlaku.. kesian kat kwn2 yg berharap sgt dpt panggilan dari SPA tu..

fisa othman said...

alahai kesian pada mereka-mereka yg bersungguh nak kerja dgn govt..

Iklan