Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, May 30, 2011

Al-fatihah buat Blogger TDB

Hari ni aku singgah ke belog seorang teman.. dan antara n3nya yang lepas adalah berkisar tentang pemergian arwah.. Aku kenal nama tdb melalui blogwalking yang aku buat selama ni.. aku selalu tengok nick arwah ni.. dan aku tak percaya pada mulanya.. lantas aku terus ke belog arwah..

Ternyata berita itu benar.. Arwah yang nama sebenarnya Abdul Hakim Bin Mohd Kamal telah kembali KeRahmatullah pada 19 Mei 2011 bersamaan dengan 15 Jamadilakhir 1432H. Kalau korang nak ke blog arwah korang klik jer banner kat atas ni.. Aku tak tahu apa sebabnya.. Aku doakan arwah ditempatkan dalam golongan umatNya yang terpilih. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin. Al-fatihah.


4 comments:

- GC - said...

sy tak kenal sgt telor di basuh ni, tapi rasanya masa dok blog walking tu, ada termasuk blog dia.


al-fatihah buat arwah.

shopping2u said...

Al Fatihah..sudah ajal dia.. hurmmm

munna said...

Al-Fatihah buat arwah..... arwah mmg rajin blogwalking...rata2 bloggers pasti pernah masuk blog arwah...

atie aizam said...

@munna, @-GC- , @shopping2u: mmg arwah dikenali menerusi bw.. alfatihah.

Iklan