Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, May 25, 2011

Hijrah Sham Kamikaze



Mesti ramai kenal kan dengan Sham ni.. terutama kat cenel2 astro.. patut lah aku dah lama tak tengok dia perform kat astro.. rupa2nya Saudara Sham dah membuat penghijrahan.. Alhamdulillah..

Semoga saudara sham tabah dengan ujian yang Allah berikan.. bukan mudah untuk melakukan sesuatu perubahan.. apa jua yang dilakukan akan dikritik oleh masyarakat di luar sana.. ada kala kritikan itu datang dalam bentuk kritikan membina.. dan pasti ada kritikan yang berbentuk cemuhan.. kuatkan hati.. Allah SWT sentiasa berada di sisi hambaNya yang ikhlas..

4 comments:

- GC - said...

alhamdulillah. dah dapat hidayah. ;-).

atie aizam said...

@-GC-: bertuahnya dia.. :)

munna said...

ALHAMDULILLAH.... BERUNTUNG DIA DPT HIDAYAH...

atie aizam said...

@munna: sgt bertuahkan dia.. semoga kita juga memperolehi hidayah-Nya untuk menjadi lebih baik.. insyallah.

Iklan