Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, May 16, 2011

MOVIE KONGSI .. dah tengok?


Ramai member2 aku dah gi tengok citer ni.. komen dorang kat fb nampaknye tak seimbang.. ada yang suka citer ni.. ada yang sangat teruja layan citer ni.. dan ada yang biasa-biasa jer tengok citer ni.. hurmmm.. apa yang aku leh simpulkan.. mungkin mcmni.. kalau ko jiwa romantik, ko x suka tengok citer perang2.. erkkk.. iyer ke.. :) ... tapi aku suka ngan komen si teruja tu.. siap citer gelak kuar air mata beb!! (dia tulis la) adeeehhh.. apa2 pun aku nak tengok jugak.. nanti aku leh komen pulak kan kan ngeh3x..

4 comments:

- GC - said...

kawan sy cakap, 3 bintang setengah. menarik kot. tapi ikut taste masing2 kan

munna said...

munna tak tgk lagi..sini takde panggung..klu ada astro first tayang nanti..teringin nak tgk citer ni

atie aizam said...

-GC-: ya betuuull.. :) selera x sama~~

atie aizam said...

@munna: bestnye.. mesti munna dah tgok byk citer kan.. husben kita tak bagi lah langgan astro first.. sbb tu meroyan nak keluar tegok wayang hehe..

Iklan