Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, March 3, 2011

Bila kepala dah berat..

Adeh.. dah mcm berminggu-minggu aku tak update blog aku nih.. Itulah dia penangan tesis hikhik.. nak update pun malas..

Aku dah berkali-kali jumpa penyelia.. ada saja yang aku kena betulkan.. nampak sangat yang aku ni tak memahami apa yang dia nak huhuhu... naik lebam bijik mata aku nih dok mentelaah buku.. TENSION!!

Dalam kelat melat muka aku dok menyiapkan tesis tu, terjeling lak aku kat satu petikan dalam fb (sambil on fb ko, mcmana ler nak faham tesis tu kuikuikui).. petikan yang buat aku tergelak seketika.. wahhhh!! release tensi aku kejap hehe.. jom layaaan..

(..mayat..)

Cikgu: Hassan.. sambungkan dua ayat ini menjdi satu..

"Ali menaiki basikal ke sekolah Ali ternampak mayat"..

Hassan: baik cikgu, saya sambung sekarang yer..begini bunyinyer..

Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah, cikgu..

Cikgu: kepala hatuk mu Hassan..

ape ke bengap betoi anak murid aku sorang ney...

7 comments:

♥ Ana Joe ♥ said...

hahaha...

ape ke cerdik sgt ali nih..

Arizakiah said...

Ooo...patutla lama tak dengar berita,.... sebok rupanya..
Nak tergelak juga ayat hassan tu....
Sambungan dah betul cuma tak logik...
kah..kah..kah...

Yaya said...

Hahahaha, boley pulak macamtu kan, haha

atie aizam said...

Ana Joe: hikhik.. tersangat ler bijaknyer ali tu kan kihkihkih..


Arizakiah: sebok bebenor skrg ni sis.. tak logik kan.. boleh dia jawab gitu kihkihkih..


Yaya: boleh gitu.. hehehe..

padin said...

hahaha memang santai.. yelah kalau dok tension je kena cari penenangnya

atie aizam said...

@padin: betui tu padin.. lawak2 gini mmg leh releks kan kepala yang dok berserabut tu.. :)

kakyong said...

selamat meyiapkan tesis.. ni bab berapa ?

Iklan