Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, March 14, 2011

Aku @JB Part4

Misi semester ni alhamdulillah dapat aku teruskan kali ke-4.. sekali lagi aku ke JB sebagai memenuhi jadual aku sebagai seorang pelajar.. tapi kali ni agak berbeza sikit.. aku ke sana bersama ke2-2 anak aku, husben aku, dan bertemankan kawan2 aku liza ngan noni.. kali ni nora datang berasingan sebab dia ada hal..

Sabtu tu, kami gerak awal.. kol 8.00 pagi.. dan bersarapan di R&R Air Keroh.. dan kami selamat sampai depan Schollar's Inn UTM kol 12.30 tengahari.. oleh kerana aku bawak family sekali, husben aku suh aku booking 1 lagi apartment semalamnya.. nak dijadikan cerita.. semalamnye tu encik yang incharge kat Schollar's Inn cakap nama aku takde lam senarai booking.. adoooiiiii!!!! ape hal nih!!!... lepas 10 minit, encik tu kol balik.. fuhhhh!!!! nasib ada, sabo jer ler..

Sabtu tu kami sampai awal sikit.. dapat ler aku tido setengah jam sebelum ke kelas hehe.. "arghhhhhhhhhhh.. malasnyeeee!!! penat!!" tapi aku gagahkan juga saki baki semangat yang ada ni.. kalau semangat aku takde ni, ntah ler... pastu aku dapat msg dari Dal..

"Dr balik Skudai hari ni.. wat lah appoitment ngan Dr.. leh jumpa dia"

mcmtu ler lebih kurang bunyik nyer.. wah aku kabarkan berita tak berapa gembira tu kat liza.. hahahaha!!! jangan salah paham.. aku tak gembira sebab aku tak bawak apa2 pun bahan tesis baru nak tunjuk kat Dr.. dan liza pun sama.. sebab ingat Dr tak balik lagi.. tapi liza ok lagi sebab bahan dia dah email kat Dr.. aku? so nak tunjuk apa kat Dr.. uwaaaaa.... pastu pulak Dr msg..

"nanti bawak msg2 punye psm print yer.. "

ni jer yang aku bawak.. questionnaire yg dah berjawab hehe..

adeeehhhhhh!!! nasib ler Dr very the memahami.. memahami kebizian kami.. kami cerita problem kami kat Dr.. Dr msg lagi..

"
takpe.. uols bawak apa yang ada.. jumpa malam ni kol 8 k.."

apa yang ada? aku ngan liza geleng paler jer baca msg Dr... tapi perjumpaan dgn Dr malam tu sangat sukses.. Dr yang print bahan liza tu kuikuikui.. lama betull.. hehe.. kejap kami ketawa.. kejap kami serius.. kejap kami kecewa.. kejap kami melopong.. dan macam2 aksi ler sepanjang jumpa Dr tu.. thanks yer Dr.. luv uu!!

Yeaaahhhhaaa!! dah boleh zzzzzzzz.... aku ngantukz sangat malam tu.. lepas makan KFC, aku cuba ngadap tesis aku.. tapi aku tak mampu!! akhirnya aku terlena..

Ahad
Aku tak ke mana.. bersantai2 jer ngan anak2 aku.. liza datang kejap discuss pasal assignment TNA ngan OD kami tu.. yang selebihnya aku zzzzzzz gehgehgeh!!!.. balik kami singgah JJ kejap.. shopping2 n makan2.. pastu gerak balik KL.. alhamdulillah kol 8.00 malam kami sampai KL.. lepas hantar liza ngan noni kat Putra stesen kami singgah gi umah mak.. gi makan hehe.. jimat sikit hahahaha!!!!

Sampai umah apa lagi.. tak mandi, tak kemas apa.. aku terus lenaaaa.. terjaga tadi pun dah kol 12 malam.. kemas2 umah, hambat anak2 suh tido.. pastu ni lah.. ngadap pc.. mulakan dengan.. fb pastu blog, pastu CityVille.. pastu hahaha.. ngantukz ahhhhh.. nak zzzzzzz pulak!!! woiiiii atie!!!! bila tesis ngan assignment nak siap nih!!!! hehehe tu keluhan aku lam hati kuikuikui.. takde makna nye nak keluh kesah.. sendiri ingat ler bila dah sampai dateline nanti hahaha!!!! Selamat malam!

No comments:

Iklan