Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, June 3, 2011

Prince William & Kate Middleton Bercerai ?!

Hati aku kuat mengatakan ini hanyalah cerita yang direka oleh pihak tertentu untuk tujuan tertentu.. biasalah kan, orang ternama.. orang yang tak ternama pun ada org sakit hati, inikan seorang Putera..

Menurut Laman INI.. Prince William ada membuat pengakuan tentang penceraiannya.. Prince William cakap " Saya Membuat Satu Kesilapan Besar" dengan mengawini Kate Middleton 29 tahun.. Perkahwinan yang disaksikan oleh 2 billion orang dari seluruh dunia telah berakhir Selasa lepas..

Mari kita layan luahan hati Prince William kononnya:

"Saya benar-benar tidak tahu apa saya sedang berfikir—kami dalam satu games yang dahsyat, saya tidak mencintai dia dan tidak pernah , dan, terus terang saya katakan, saya tidak pernah mempunyai apa-apa kepentingan dalam berkahwin dari awal,"

"Orang berpendapat bahawa perkahwinan kami ialah seperti cerita dongeng, tetapi saya ingin menjelaskan pada anda ianya hanyalah sebuah sandiwara istiadat tak terkawal. Saya sungguh lega ia telah berakhir."

Ade2 aje..
Korang leh baca kat sini jugak.. NEWS

3 comments:

Unknown said...

sy pown xpcye psl bnde niy..segelintir mereke dengki kot..wedding dorg sgt grand okei..bolei dikatekan seluruh dunie tgok..kalo bnde niy tol2 terjadi...hermmmmm..xtwula..

kiang-boy said...

lorr...news tu kan dr onion news.khas utk lawak2 jer ..kan diorg ade movie..the onion movie...dun take it serious..haha..sekadar mamberi pandangan..salam...

Wanzi said...

betul ke semua ni..... rasanya baru jer dorang kahwin

Iklan