Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, June 14, 2011

Tetiba Berdebar akibat GEGARAN

gambar: mariarina.wordpress.comLink
Korang yang kat KL/Selangor rasa tak gegaran tadi? dalam kol 11 pagi.. aku tetiba berdebar pulak bila kawan2 kata ada gegaran berlaku.. aku cepat2 selongkar berita.. SAH!! memang tadi tu gegaran akibat gempa bumi di Sumatera.. terkedu kejap..

Semoga aku dan keluarga ku, saudara mara ku, sahabat handaiku dan seluruh umat Islam dilindungi olah Allah SWT hendakNYa. Insyallah.

10 comments:

++Kerudung Ungu++ said...

kat pd pun...

miss keila said...

ye ke? x rase pon? sy kat selangor jg..td kwn ckp ade rase kat damansara..

munna said...

semoga dijauhkan negara kita dari bencana ini....

aida4eva said...

moga allah s.w.t sentiasa lindungi kita daropada malapeka..aminnn

Lizzie Yasmin said...

Alhamdulillah, buat masa skang tiada amaran tsunami dikeluarkan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam atie..risau lak!maybe xsampai ke sini kot gegarannya/k.atie dah sedar...

atie aizam said...

@++Kerundung Ungu++: ooo sane pun ekk

@miss keila: sesetengah kawasan jer..

@munna: amin. insyallah munna.

atie aizam said...

@aida4ever: amin. insyallah aida.

atie aizam said...

@Lizzie Yasmin: Alhamdulillah.. tapi perasan tak, cuaca x menentu skrg ni..

atie aizam said...

@azatie sayang: sesetengah kawasan jer kak..

Iklan