Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, June 30, 2011

Kemeja-T BERSIH 2.0 Haram!


PUTRAJAYA - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, kemeja-T Bersih adalah haram kerana ia ada kaitan dengan perhimpunan haram.

Beliau berkata, pihaknya memandang serius berhubung penjualan dan pemakaian barangan berkaitan Bersih 2.0.

“Kemeja-T itu ada hubung kait dengan satu perhimpunan haram jadi apa jua yang mereka pakai adalah haram,” katanya pada sidang akhbar.

note: aku baca aku senyum jerkkk.. :D

6 comments:

mzhany said...

ingatkan haram sebab di kemeja tu ada simbol yang haram bagi umat Islam, rupanya sebab perhimpunan haram hurmmmm

atie aizam said...

@mzhany: hehe..

Cikgu said...

malang dpt menteri mcm ni

atie aizam said...

@Cikgu: ngee~~

caliph shuriken said...

halal & haram dh bercampur aduk, hukk...

latest en3: tanya sama pokok

subuhmenjelma said...

kalau 0rang india ajak kita makan nasi lemak kat kedai melayu haram tak berbanding 0rang melayu sendiri ajak minum arak kat disco ?
pakai baju BERSIH adalah haram.. ingat tu.. tapi kalau pakai baju mendedah aurat, menj0lok mata, pakai baju ala2 ada "tatu" tak pew.. tak haram pun, tak yah buat tangkapan pun.. kita kan kat 'negara Islam' yang ala2 "adil"...mudah je nak faham~

Iklan