Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, June 14, 2011

Meatball Oh Meatball!!


Sup meatball yang sengalll!!!! Meatball ni adik aku yang order.. tengok gambar kat menu.. fuhh cam sedap jerkk.. so aku dah pasang angan2 nak paw sikit nanti hihi.. tapi malangnya.. ku kira panas hingga ke petang, rupanya hujan ditengah hari.. aku tengok adik aku dok terkulat2 nak makan sup tu.. uishh.. tak sedap ke? mai sini.. aku nak rasa.. bila masuk jer mulut aku, aku dah tak tentu hala.. nak telan ke nak luak??.. aduhaiii ampuuunnnn apa nih!!! sup ke apa? nak kata basi, takde pulak sup tu berlendir tapi rasa yang ntah apa2 jer.. nak termuntah aku.. terkulat2 aku habiskan yang ada dalam mulut.. nak pi komplen, aku xde mood nak bertekak hairi ni.. hilang selera aku nak jamah bubur nasi yang aku order tu..

Mungkin korang penah makan meatball sup kat tempat yang sama tapi sedap.. tapi bagi aku dan adik aku.. pengalaman hari ni telah menyebabkan aku dan adik aku memangkah terus RM sebagai tempat makan pilihan kami di Carrefour..

No comments:

Iklan